First dialogue:
A: Thank you for calling World of Computers. How can I help you?
B: Hello. I'm interested in purchasing a number of laptops or tablets. We need them for our school.
A: Please hold the line. I'll put you throught to our sales and marketing department. What's your name, please?
B: It's Mrs Simpson.
Second dialogue:
A: Good morning. May I ask what the problem is, please?
B: Yes, I think I've been overcharged for the scanners we ordered.
A: I'm sorry about that. What's your costumer number, please.
B: It's SP 1289
A: OK, hold on and I'll put you throught to the accounts department. They'll be with you shortly.
Third dialogue:
A: Hello. I'm calling because I've got a problem with one of the heatsinks you send us.
B: I'm sorry to hear that. Can you describe the problem, please?
A: When I start the computer, it doesn't turn on.
B: Oh, I see. Please hold the line and I'll put you through to the IT maintenance department. I'm sorry the line is busy right now. Let me take your name and number. I'll get a tecnician to get back to you.
Traduction:
Primer diàleg:
A: Gràcies per trucar a World of Computers. Com et puc ajudar?
B: Hola. Estic interessat a comprar una sèrie d'ordinadors portàtils o tauletes. Els necessitem per a la nostra escola.
A: Si us plau, mantingui la línia. Et posaré en contacte amb el nostre departament de vendes i màrqueting. Com et dius, si us plau?
B: És la senyora Simpson.
Segon diàleg:
A: Bon dia. Puc preguntar quin és el problema, si us plau?
B: Sí, crec que m'han cobrat de més pels escàners que vam demanar.
A: Ho sento. Quin és el vostre número de client, si us plau.
B: És SP 1289
A: D'acord, espera i et posaré al departament de comptabilitat. En breu estaran amb tu.
Tercer diàleg:
A: Hola. Truco perquè tinc un problema amb un dels dissipadors de calor que ens envieu.
B: Em sap greu escoltar-ho. Pots descriure el problema, si us plau?
A: Quan engego l'ordinador, no s'encén.
B: Oh, ja ho veig. Si us plau, mantingui la línia i us posaré en contacte amb el departament de manteniment informàtic. Ho sento, la línia està ocupada ara mateix. Deixa'm agafar el teu nom i número. Faré que un tècnic us torni.
No hay comentarios:
Publicar un comentario